Detailní popis produktu
2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu. O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie, pojednává kapitola druhá, kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu, analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu, analýze vnějšího prostředí, analýze konkurenčního prostředí a analýze potřeb a požadavků návštěvníků hotelu.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Literatura naučná a odborná, studijní materiály |
---|---|
Autor: | Alžbeta Kiráľová |
Nakladatelství: | Ekopress |
Rok vydání: | 2006 |
Počet stran: | 158 |
Stav: | velmi dobrý, lehké známky čtení na ořízce knihy |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.