Marketing hotelových služeb

Neohodnoceno
155 Kč
Dostupnost: Skladem (1 ks)
Kód: 63-13
Marketing hotelových služeb
Neohodnoceno

Detailní popis produktu

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu. O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie, pojednává kapitola druhá, kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu, analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu, analýze vnějšího prostředí, analýze konkurenčního prostředí a analýze potřeb a požadavků návštěvníků hotelu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Literatura naučná a odborná, studijní materiály
Autor: Alžbeta Kiráľová
Nakladatelství: Ekopress
Rok vydání: 2006
Počet stran: 158
Stav: velmi dobrý, lehké známky čtení na ořízce knihy

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola